Sony PlayStation Vita zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PlayStation Vita zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Playstation_gamer 30-06-2014
Geschreven voor: Sony PlayStation Vita zwart

het beeld kwaliteit is prachtiger vanwege het AMOLED Display. battery life gaat ook heel erg lang mee, ik zelf was aan het spelen met WI-FI aan en het geluid erg hard voor 3 uur lang!
de device zelf zit ook erg lekker in de hand heel comfortabel en totaal niet vervelend.
de achter touchpad is ook makkelijk binnen hand bereik. het geluid is ook erg prachtig, goeie surround sound, maar het kan niet heel erg hard. het downloaden van games gaat ook lekker snel, als ik een spel van 3GB wil downloaden via WI-FI is dat binnen anderhalf uur gedaan!
En je kunt ook gebruik maken van Parental Control dat ook handig is voor als je kinderen hebt. het multi taksen gaat ook heel erg smooth. en je kan veel meer doen dan alleen gamen, internetten, Youtube, Skypen enz.

F. Bijlsma 19-12-2013
Geschreven voor: Sony PlayStation Vita zwart

erg mooi apparaat, heb hem nu een 2 weken in bezit. Ik heb hem gekocht in een killzone bundel met een 16gb sd kaartje. ik vind het de beste handheld die op dit moment te krijgen is. ook voelt hij erg degelijk aan in de handen en is het touchscreen erg gevoelig. naast alle plustpunten zijn er ook een paar minpunten: het geluid kan niet heel hard, maar de kwaliteit is wel goed. ook is het beeldscherm niet in full HD maar als je aan het gamen bent merk je dat niet echt.

Tubby Custard 19-08-2013
Geschreven voor: Sony PlayStation Vita zwart

Een mooi apparaat die je zeker moet hebben. Er zijn verschillende mogelijkheden, maar het enige dat ik mis is de cross-play met de ps3. Het zit er wel op maar je kan alleen door het menu van de ps3 bladeren. Je kan geen spelletjes spelen. De spelletjes voor de ps vita zijn erg leuk. Zelf vind ik Rayman Origins en Little Big Planet erg leuk. In november komt er ook nog een nieuw spel: Tearaway. Die ga ik dan ook zeker kopen. Zelf vind ik het beeld prima. Bij de Playstation Store zijn er veel demo's die je kan downoaden voor het geval dat je twijfelt of je het spel wel of niet wilt kopen. Ook zijn er veel psp games en ps1 games die je kan downloaden. Het zou leuk zijn als je later ook ps2 games kan downloaden. Het uiterlijk van de ps vita vind ik prima. Je moet alleen erg wennen aan het achtertouchpad, vooral als je FIFA speelt kan je daar last van hebben. Het geluid vind ik goed, maar het kan nog wel wat beter. De camera maakt in het donker erg wazige foto's, maar in het licht is het goede kwaliteit.

Conner733 08-07-2012
Geschreven voor: Sony PlayStation Vita zwart

Ik heb nu de Ps vita een paar dagen het is een geweldige aperaat mooie grafics goed helder beeld en hij werkt snel en reageert meteen en de batterij gaat ook heel lang mee en de besturing is nu heel fijn en je hebt er leuke games voor maar nog niet zoo veel en jammer dat heer perse een gb kaartje moet bij kopen anders kan je geen games spelen maar veder dit ding is geweldig echt een aanrader .

skubrik1 05-07-2012
Geschreven voor: Sony PlayStation Vita zwart

Het is een zeer gelikte console met heel veel mogelijkheden. Sony is echter ongekend gecompliceerd in het online kopen van games via een digitale portemonee, dit kan alleen via credit card of ingewikkelde pay systemen. Via een forum kwam ik deze eenvoudige manier tegen via http://psncardsdirect.nl/ Het is onbegrijpelijk dat dit niet algemeen bekend is. De mogelijkheden van deze handheld zijn ongekend door social media te koppelen aan de games community maar om te zeggen dat het allemaal intuïtief in elkaar steekt..... Verder is het een prachtig apparaat, werkt de besturing naar behoren en is het beeld adembenemend. Nu nog wachten op de games en hoelang het duurt voor de PSP games op de Vita te spelen zijn.